Pivot Cycles 2011

2011 jest przełomowym rokiem dla Pivot Cycles. W tym roku firma prezentuje zmienione dwa z najbardziej popularnych modeli. Przeprojektowano je z myślą o redukcji wagi i lepszych osiągach.

Model XC - Mach 4 z zawieszeniem dw-link® jest doskonałym połączeniem niskiej wagi i wydajności. Jako bardzo wszechstronny, doskonale sprawdza się zarówno na trasach zawodów, jak i lokalnych szlakach. Bardzo dużo uwagi poświęcono pracy zawieszenia, dopracowano je w najdrobniejszych szczegółach.Wszechstronność to dominująca cecha w rodzinie Pivot Cycles. Mach 5 doskonale radził sobie w zawodach, jak tez nie stronił od ostrej jazdy w każdym terenie. Łączył w sobie cechy roweru dla zawodników i trailbike. W tym roku podniesionopoprzeczkę - w rodzinie pojawiło się nowe dziecko - Mach 5.7. Obniżono wagę, zwiększono skok, polepszono sztywność ramy, dopracowano geometrię. Przy projektowaniu blisko współpracowano z Foxem, dzięki czemu firma korzysta z ich ostatnich osiągnięć technologicznych.

MACH 4
mach4Nowy Mach 4 jest wybitnie lekkim rowerem do XC i maratonów. Każdy zaczynając od zawodnika startującego w Pucharze Świata po przeciętnego bikera doceni jego zalety. Mach 4 już sprawdził się w na trasach wielu zawodów. Druga generacja Mach 4 zapowiada się jeszcze lepiej.

•Dzięki programowi odchudzania Mach 4 stracił na wadze 283 gramy. Poprawiono też sztywność ramy. Kompletny rower z grupą Sram XX waży tylko 9.8kg. Rower Jasona Englisha (Mistrz Świata w 24h) waży 9kg!
• Zawieszenie dw-link® czyni go najbardziej efektywnym i najlepiej pracującym rowerem na rynku.
• Zwarta rama poprawia przekrok, jednocześnie obniżając środek ciężkości.
• Nowy damper Foxa RP23 Boost Valve ze zwiększonym zakresem Propedal, jest miększy w pełni otwartej pozycji. Ulepszenia w działaniu Propedal pozwalają też na lepsze tłumienie drgań i wybieranie nierówności terenu.
• 100mm skoku. Możesz zastosować widelec o skoku 100mm lub 120mm.
• Suport BB92, przerzutka mocowana bezpośrednio do ramy, 8 łożysk dw-link® i zastosowanie karbonu w wahaczu poprawiają sztywność i trwałość konstrukcji.
• 1 1/8”-1,5” (tapered) główka ramy zapewnia optymalną sztywność.

MACH 5.7
mach57Doskonały trailbike właśnie stał się jeszcze lepszy. Kompletnie przeprojektowano wysoko ocenianego Mach 5. Używając zawieszenia z dw-link® stworzono najbardziej efektywnego trailbike na rynku.
•Zwiększony skok do 145mm.
• Waga obniżona o 230 gramów.
• Sztywność zwiększona o 20%.
• Niższy suport oraz rozluźniona geometria poprawiają stabilność oraz polepszają prowadzenie, czy to na trasie zawodów, czy lokalnym szlaku.
• 1 1/8” -1,5” (tapered) główka ramy zapewnia optymalną sztywność.
• Możesz zastosować widelec o skoku 140mm lub 150mm.
• Suport BB92, przerzutka mocowana bezpośrednio do ramy, 8 łożysk dw-link®, i zastosowanie karbonu w wahaczu poprawiają sztywność i trwałość konstrukcji.

Nie zapomniano też o Paniach
panieOd początku Pivot Cycles jednym z założeń była budowa świetnych rowerów dla osób o zróżnicowanym wzroście. Najmniejsze rozmiary dla Mach 4 i Mach 5.7 są specjalnie zaprojektowane z myślą o osobach mierzących 147cm - 165cm. W Pivot Cycles inaczej budowane są mniejsze ramy, używa się rur o mniejszych średnicach, lżejszych, co zapewnia doskonały stosunek masy ramy do sztywności. Zawieszenie w tych ramach jest specjalnie zaprojektowane pod względem pracy dw-link®.

MACH 429
mach429Korzystając z projektów Chrisa Cocalisa oraz projektanta zawieszenia dw-link®, Dave Weaglea, Mach 429 przyspiesza, zjeżdża, podjeżdża i zachowuje się w zakrętach jak żaden inny 29er na rynku. Naprawdę wypełnia obietnice daną przez 29”. Mach 429 jest naprawde odjazdowym rowerem, który zapewnia niezapomniane przeżycia w drodze na podium.

• Zawieszenie dw-link® sprawia, że przyspieszając poczujesz się jak na rowerze 26”, przy czym rower jest bardzo sztywny i idealnie się prowadzi.
• Nowy damper Foxa RP23 Boost Valve ze zwiększonym zakresem Propedal, jest miększy w pełni otwartej pozycji. Ulepszenia w działaniu Propedal pozwalają też na lepsze tłumienie drgań i wybieranie nierówności terenu.
• 100mm skoku. Możesz zastosować widelec o skoku 100mm lub 120mm.
• Suport BB92, przerzutka mocowana bezpośrednio do ramy, 8 łożysk dw-link®, i zastosowanie karbonu w wahaczu poprawiają sztywność i trwałość konstrukcji.

FIREBIRD
firebird
Firebird to rower Enduro. Połączono projekt najlepszego zawieszenia DH autorstwa Dave Weaglea z doskonałym wspinaniem się i zaskakującym przyspieszeniem. W zależności od osprzętu może być to lekki rower do epickich wycieczek po górach, lub też rower który pozwoli Ci na przejazd po wszystkim, co napotka na swojej drodze.

• 6.6” (167mm) skoku.
• zawieszenie dw-link® które sprawia, że Firebird pedałuje jak rower o skoku 140mm, ale połyka nierówności lepiej niż wiele rowerów o skoku 200mm.
• Mocowanie dampera jest zupełnie niezależne od ramy, czyni to zawieszenie ultraczułym jak też zapewnia pełną kontrolę, gdy na drodze pojawiają sie duże przeszkody.
• 1,5” główka ramy oferuje opcje montażu widelca 1 1/8”, 1 1/8” - 1,5” (tapered) jak tez dwupółki.
• Zaprojektowany z myślą o widelcu 160mm lub 180mm.
• Unikalny system mocowania przedniej przerzutki utrzymuje ją w optymalnej pozycji niezależnie od pracy zawieszenia.

PHOENIX DH
phoenix_dh
Phoenix DH to prawdziwa broń w bitwie na trasie DH. Niesie ze sobą bagaż doświadczeń zdobytych przed Dave Weaglea, ale Phoenix ma zdecydowaną przewagę jeżeli chodzi o kontrolę oraz efektywność pedałowania nad innymi maszynami DH. Zawieszenie pracuje doskonale w każdych nawet najbardziej ekstremalnych sytuacjach.

• 8.15” (207mm) skoku.
• CaneCreek Angleset pozwala na regulację efektywnego konta główki ramy: 0, +/- ½, 1, lub 1.375 stopnia.
• Wymienne mocowanie kół pozwala na szybkie i łatwe ustawienie bazy kół oraz wysokości suportu.
• Nisko zamontowany damper oraz główny link zawieszenia poprawiają skrętność orazkontrolę, jednocześnie oferując pełny dostęp do ustawień dampera Foxa RC4
• Składający się z dwóch części kuty element ramy przy suporcie jest niesamowicie lekki i bardzo sztywny
• Kompletny rower waży poniżej 17kg.
• Standardowy suport 83mm oraz mocowanie ISCG.
•12 mm tylna oś.

Rowery Pivot można zamawiać w Polsce w firmie Horizon Bikes


komentarze

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl