Trek prezentuje nowe rowery elektryczne Allant+

Trek zaprezentował dzisiaj Allant+, najbardziej zaawansowaną gamę elektrycznych rowerów górskich w historii. Ta zupełnie nowa rodzina rowerów elektrycznych łączy elegancki i przemyślany projekt z mocą oraz niezawodnością napędów Bosch. To idealny rower elektryczny dla dojeżdżających do pracy, osób pragnących jeździć więcej i dalej, a jednocześnie rzadziej korzystać z samochodu, a także wszystkich szukających wysokiej klasy roweru elektrycznego, który wygląda na tak szybki jak jest faktycznie.  

Mocne akumulatory i silniki

Allant+ dostępny jest wersjach z ramami z włókna węglowego OCLV i z Alpha Aluminium, a każdy model wyposażony został w system z wymiennym zintegrowanym akumulatorem (RIB) występujący wyłącznie w rowerach Trek. Z RIB akumulator długodystansowy o pojemności 500 lub 625 Wh zamknięty jest w ramie, co przekłada się na elegancki wygląd i beznarzędziowy dostęp od strony napędu.

Wszystkie modele napędzane są przez nowe silniki Bosch Performance Line CX. Modele Allant+ z silnikami Performance Line CX zapewniają wspomaganie do 25 km/h, co czyni je idealnym wyborem dla dojeżdżających daleko do pracy.

Podłączony i pod kontrolą

Z łatwymi w użyciu kontrolerami Bosch moc i informacje są pod ręką rowerzysty. Różne tryby pracy pozwalają rowerzystom określić pożądany stopień wspomagania, a dzięki dostępowi do danych z jazdy wiedzą o wszystkim, od aktualnej prędkości po poziom akumulatora i pozostały zasięg.

Wybrane modele wyposażone są w kolorowy kontroler Kiox, który wyświetla informacje dotyczące jazdy, nawiązuje łączność z urządzeniami obsługującymi technologię Bluetooth oraz ma wbudowane zabezpieczenie przed kradzieżą.

Niektóre modele na rynek amerykański wyposażone są w kontrolery SmartphoneHub, które przekształcają smartfon rowerzysty w komputer pokładowy. Po pobraniu aplikacji COBI.Bike firmy Bosch, możliwe jest ładowanie, odbieranie i wykonywanie telefonów, słuchanie muzyki i nawigacja, a także dostępne są różne inne funkcje, wszystko z poziomu kierownicy. Dodatkowo, SmartphoneHub pokazuje kluczowe informacje na temat jazdy nawet bez podłączonego telefonu.

Przemyślana, zintegrowana konstrukcja

Rowerzyści mogą po prostu wskoczyć na Allant+ i od razu jechać dzięki inteligentnym zintegrowanym akcesoriom, takim jak błotniki, bagażnik tylny, automatyczne oświetlenie zasilane z akumulatora Bosch i dostępny tylko od Treka wymienny zintegrowany akumulator (RIB).

- Każdy element Allant+ został zaprojektowany z myślą o rowerzyście - tłumaczy Darren Snyder, globalny dyrektor ds. rowerów miejskich. - Chcieliśmy stworzyć idealne rozwiązanie transportowe, intuicyjną i praktycznie bezproblemową w użyciu maszynę, która jeździ super szybko i daje mnóstwo radości. Allant+ naprawdę może zastąpić samochód.

Dwukrotnie większy zasięg

Range Boost umożliwia bezproblemowe zamocowanie dodatkowego akumulatora 500 Wh Bosch do rury dolnej roweru w celu nawet dwukrotnego wydłużenia zasięgu i czasu między ładowaniami. To świetne rozwiązanie dla rowerzystów, którzy chcą jeździć dłużej, dojeżdżać dalej i mierzyć się z większymi przygodami.

Range Boost jest zgodny ze wszystkimi modelami Allant+ oprócz Allant+ 7 o niskim przekroku. Można go zainstalować wyłącznie w salonach Trek, zarówno w momencie zakupu, jak i w przyszłości.

Najwyższy model Allant+ 9.9

Topowe modele z gamy Allant+ mają ramy z włókna węglowego OCLV, akumulator Bosch o największej pojemności 625 Wh Performance CX od Bosch.  

Allant+ będzie dostępny w wielu różnych modelach za pośrednictwem globalnej sieci sprzedawców detalicznych Trek oraz na stronie trekbikes.com. Sugerowane ceny wahają się od 15 299 zł do 26 999 zł, z Allant+ 7 i Allant+ 9.9 po obu końcach skali.

Dostępne modele Allant+ (zależnie od rynku):

Allant+ 7

Allant+ 7 o niskim przekroku

Allant+ 8

Allant+ 8 o obniżonym przekroku

Allant+ 9.9 — włókno węglowe OCLV

Allant+ 9.9 o obniżonym przekroku — włókno węglowe OCLV


o autorze

Informacja Prasowa

komentarze

WiadomościWszystkie

GalerieWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl