Trek unowocześnia model Top Fuel - nowa geometria i więcej skoku

[Waterloo, WI] – Firma Trek ogłosiła modernizację swojego popularnego roweru cross country z pełnym zawieszeniem poprzez zastosowanie w modelu Top Fuel zupełnie nowej geometrii oraz wydłużenie skoku, dzięki którym rower ten doskonale sprawdzi się podczas wyścigów i zapewni mnóstwo dodatkowej frajdy z jazdy.

Model Top Fuel od dawna cieszy się popularnością wśród osób kochających prędkość oraz przykładających dużą wagę do wydajności podczas pokonywania wymagających tras typu cross country i maratonów. Nowa odsłona łączy wyścigowe geny modelu Top Fuel z niezawodnym panowaniem, które zapewniają rowery o dłuższym skoku. Teraz będziesz mógł cieszyć się sprzętem zachowującym się jak rasowy rower wyścigowy XC, który zasuwa, niczym prawdziwy rower na szlak.

Taka zmiana w obrębie konstrukcji sprawiła, że model Top Fuel przekształcił się z pełnokrwistej maszyny wyścigowej w rower cross country, doskonale nadający się zarówno do wyścigów, jak i dla każdego rowerzysty kochającego jazdę rowerem.

Wcześniej, wiosną tego roku, zwycięzca odbywającego się w Stanach Zjednoczonych maratonu Mountain Bike National Champion, Payson McElveen (z zespołu Orange Seal Off-road) jadący na nowym modelu Top Fuel pobił rekord FKT na 100-milowym szlaku White Rim Trail znajdującym się w Parku Narodowym Canyonlands w stanie Utah, poprawiając poprzedni rekord o niemal 15 minut.

Większy skok, większa kontrola

Podczas, gdy poprzednie modele Top Fuel posiadały widelec o długości 100 mm oraz tylny skok również wynoszący 100 mm, nowa odsłona Top Fuel została wyposażona w dłuższy widelec 120 mm i 115 mm skok tylny.

Nowe modele Top Fuel zostały także wyposażone w całkowicie przebudowaną ramę z łagodniejszym kątem nachylenia główki ramy i dłuższym rozstawem, zapewniające większą pewność i kontrolę na wymagających zjazdach.

Każdy z modeli nowej linii Top Fuel posiada szerszą kierownicę i skrócony wspornik kierownicy, regulowaną sztycę oraz podwójną zdalną blokadę TwistLoc, która ułatwia jednoczesne blokowanie przedniego i tylnego zawieszenia, gdy szykujesz się do sprintu lub wspinaczki.

Technologia rowerów na szlak – mentalność rasowego roweru wyścigowego

Nowa rama stosowana w modelach Top Fuel posiada elementy konstrukcyjne zbliżone do tych, wykorzystywanych w rowerach na szlak firmy Trek, w tym rurę dolną Straight Shot gwarantującą większą sztywność bez dodatkowego zwiększania masy roweru oraz zabezpieczenie ramy Knock Block, chroniące ramę przed uderzeniami kierownicy i korony widelca.

Każdy z nowych modeli posiada również regulowaną geometrię Mino Link, wewnętrzne prowadzenie kabli Control Freak oraz system Active Braking Pivot, dzięki któremu zawieszenie pracuje nawet, gdy Ty hamujesz.

Razem, technologia ramy i zawieszenia zapewniają ultra-responsywną i pewną jazdę, podczas której rozwiniesz duże prędkości ścigając się z innymi zawodnikami i będziesz czerpał ogromną przyjemność podczas każdej jazdy.

Opcje z włókna węglowego i aluminium

Modele Top Fuel dostępne są w czterech kompletnych wersjach ze zróżnicowanymi opcjami napędu. Ponadto, są również oferowane, jako rama z widelcem w wersji Alpha Platinum Aluminium lub OCLV Mountain Carbon.

Wszystkie trzy modele z włókna węglowego (Top Fuel 9.9, Top Fuel 9.8 i Top Fuel 9.7) oraz ramy z widelcem, również wykonane z włókna węglowego, zostały wyposażone w pełne ramy główne i tylne trójkąty OCLV Mountain Carbon.

Dostępne modele Top Fuel:

Top Fuel 8

Top Fuel 9.7

Top Fuel 9.8

Top Fuel 9.9

Top Fuel 9.9 AXS

Rama z damperem Top Fuel AL

Rama Top Fuel Carbon


o autorze

Informacja Prasowa

Powiązane posty


Powiązane galerie

komentarze

Powiązane treści

WiadomościWszystkie

GalerieWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl