Ass Saver

Nowy Ass Saver Original jest podobno znacznie lepszy od poprzednika, ale tego nie mogę powiedzieć, gdyż poprzedniego modelu nie miałem okazji testować. Zgodzę się ze stwierdzeniem, że jest kompatybilny z praktycznie wszystkimi prętami siodła, dzięki opatentowanemu systemowi mocowania. O łatwości i prostocie montażu nie wspomnę, bo to oczywiste. Producent twierdzi, że pozostaje zawsze na właściwym miejscu, ale tutaj bym polemizował. 

Ze względu na różnice między siodełkami zdarzało się, że po jeździe błotnik przesunął się o parę centymetrów na bok. Oczywiście te "parę centymetrów" nie jest tragedią. Biorąc jednak pod uwagę, że produkt chroni nasz przedziałek, nawet dwa centymetry robią różnicę. Na pewno jest bardzo poręczny i gdy nie jest używany może zostać złożony i schowany pod siedzeniem lub do kieszeni. Nowa konstrukcja i zastosowany materiał stworzyły trwały i odporny na zużycie produkt, który można dostać w wielu kolorach. Błotnik ten nadaje się do jazdy po szosie i do lekkiego cross country. Z jazdą bardziej ekstremalną jest już znacznie gorzej...no chyba, że jedziemy na slickach.
Koszt błotnika to tylko 33,90zł, nie jest to wiele biorąc pod uwagę, że będziemy mieć nieco większy komfort podczas jesienno wiosennej jazdy.

Ocena:
Waga: 5
Cena: 4,5
Wykonanie: 4,5

Dystrybucja: http://www.porebarowery.pl


o autorze

Przemek

Były amatorski w-ce mistrz Polski w XC, zawodnik DH a przede wszystkim pasjonat kolarstwa górskiego. Dawnej także dziennikarz motoryzacyjny. Obecnie szczęśliwy mąż i ojciec.

komentarze

WiadomościWszystkie

  • Rowerowy prezent

    Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Prezent dla sportowca to wyzwanie dla laika, dlatego podpowiadamy, co najlepiej kupić...

    Więcej...

WydarzeniaWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • 34-300 Żywiec, Folwark 21/25
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl