The Wimmer ? bike

Technologia Wimmer-bike narodziła się dzięki wieloletniemu doświadczeniu Martina Wimmera, niemieckiego mistrza Rajdów Motocyklowych Grand Prix. Wimmer był wielkim fanem innowacyjnych rozwiązań w budowie amortyzatorów. Jego opatentowany* i sprawdzony w sportach motorowych system ewoluował do zastosowań rowerowych. Dzięki temu powstał najnowszy prototyp systemu amortyzacji do wysokiej klasy rowerów i motocykli: Front Wheel Suspension Systems.
 
 
Wimmer-bike daje swojemu użytkownikowi niezwykłe możliwości: dostosowanie systemu (budowy i amortyzacji) do środowiska pracy. Riderzy mogą łatwo przystosować rower do własnej budowy fizycznej, poziomu sprawności oraz do warunków, w jakich jeżdżą. Najlepsi rowerzyści polegający na zaletach perfekcyjnych nastawień swojego sprzętu nie muszą być już uzależnieni od innych. Rower Wimmer-bike można regulować dowolną ilość razy. Bez względu na miejsce użytkowania,  góry czy park BMX, od teraz jeden rower będzie mógł być używany w każdych warunkach.
 
Widelec i przedni system amortyzacji (licencja BHP) został opracowany przez Martina Wimmera w 2002. Możemy osiągnąć stałą regulację skoku oraz kąta natarcia przy pełnej pracy zawieszania (do 9 cali) w zależności od nastawienia dwóch pracujących systemów w prezentowanym trzy-częściowym widelcu. Górna część widelca działa głównie przy skokach, dolna bierze na siebie amortyzację większych wstrząsów, np. dużych kamieni, rozpadlin itp. Dodatkowo nasz system pozwala na pełną regulację kąta natarcia (do 4 stopni) poprzez przesuwanie dolnego potrójnego zacisku w górę i w dół po rurze widelca po uprzednim poluzowaniu śrub zacisku. Dzięki temu doświadczony biker otrzymuje wyjątkową możliwość dostrajania roweru do siebie, co było niemożliwe stosując tradycyjne amortyzatory używane od lat. Górny system zawieszenia zwiększa skok (tym samym zmniejsza kąt natarcia) jadąc z góry co daje nowy, dodatkowy wymiar w czasie hamowania. Doświadczenie ridera jest drastycznie poprawiane poprzez świetną trakcję, stabilność i przyczepność. Lockout w górnym systemie amortyzacji jak również opad widelca w dolnym systemie pozwalają na zwiększenie sterowności przodu przy jednoczesnej poprawie przyczepności tylu.
 
 
W rowerze Wimmer-bike można stosować koła 29cali lub mniejsze, rowerzysta w każdej wadze i o dowolnym wzroście może idealnie dostosować  rower pod siebie.
Obecnie rower Wimmer-bike jest jedynie prototypem.
 
*Więcej informacji o opatentowanym systemie amortyzacji można znaleźć na stronie blackhawkpatents.com lub poprzez kontakt z przedstawicielem Wimmer-bike.

 


komentarze

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl