Szosowe nowości ZIPP 454 NSW Disc i 302 Carbon Clincher

Niezależnie od tego jaki styl jazdy preferujesz, Zipp ma koło, które sprosta twoim wymaganiom. Projektujemy koła dla najszybszych zawodników oraz dla ambitnych amatorów pragnących poprawy wyników z każdą jazdą. Dletego też Zipp przedstawia trzy nowe zestawy kół: 454 NSW Carbon Clincher Dics pod tarczę, 302 Carbon Clincher Disc-brake i 302 Carbon Clincher Rim-brake.

Bezkompromisowo zaprojektowany, naturalnie ewolucyjny - 454 NSW™ Carbon Clincher Disc-Brake

Inżynierowie Zipp, zainspirowani biomimiką, zoptymalizowali koła 454 NSW aby osiągnąć najwyższą kontrolę hamowania w każdych warunkach. To wyróżnia pierwszy zestaw kół NSW dostępny pod hamulce tarczowe, oferując zawodnikom AeroBalance z najlepszą regulacją oraz siłą hamowania dla hamulców tarczowych.

  • 1615g waga kompletu
  • 765g waga przedniego koła 
  • 850g waga tylnego koła
  • 53/58mm głebokość obręczy 
  • 27.72mm maksymalna szerokość
  • 26.4mm szerokość powierzchni hamowania
  • 17mm wewnętrzna szerokość 
  • 24 ilość szprych z przodu 
  • 24 ilość szprych z tyłu
  • nyple Sapim® secure-lock 
  • szprychy Sapim® CX-Ray® J-Bend 
  • piasty Cognition Disc-brake
  • cena: 4000 EUR
  • dostępność: czerwiec 2017

Szybkość w zasięgu ręki - 302™ Carbon Clincher Rim Brake i 302 Carbon Cincher Disc brake

Zainspirowany kołami wygrywającymi wiosenne klasyki, nadchodzi nowy 302 Carbon Clincher. Głębokie na 45mm, wyprodukowane w Indianapolis, precyzyjne oraz stawiające minimalny opór powietrza karbonowe obręcze 302 Carbon Clincher and 302 Carbon Clincher Disc dostarczają wrażeń z jazdy, z których znane są koła Zipp. A wszystko to za cenę, która czyni jakość i osiągi karbonowych kół Zipp dostępne bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Gładkie karbonowe obręcze 302 są ręcznie zmontowane z nowymi piastami Zipp 76/176 (76D/176D dla wersji z hamulcami tarczowymi) przy pomocy szprych Belgian CX-Sprint oraz mosiężnych nypli – taka kombinacja tworzy koło, któremu można zaufać. Na tyle wytrzymałe, że przetrwa Wiosenne Klasyki czy drogi rzadziej uczęszczane, a jednocześnie na tyle lekkie, aby sprostać stromym podjazdom.

  • 1645g waga kompletu
  • 1695g disc waga kompletu
  • 740g / 785g disc waga koła przód
  • 905g / 910g disc waga koła tył
  • 45mm głębokość obręczy
  • 26.5mm maksymalna szerokość
  • 25.6mm szerokość powierzchni hamowania
  • 16.25mm wewnętrzna szerokość
  • 20 / 24 disc ilość szprych z przodu
  • 24 / 24 disc ilość szprych z tyłu
  • nyple Sapim® secure-lock
  • szprychy Sapim® CX-Sprint®
  • piasty 76/176 - 76D/176D
  • dostępne jedynie z opcją białej grafiki
  • cena: 1530 EUR
  • dostępność: maj / czerwiec 2017


o autorze

Jarosław Lesisz

Z wykształcenia polonista, z zamiłowania fan dwóch kółek i wszystkiego związanego ze sprzętem rowerowym. Współzałożyciel oraz redaktor kultowego bikepl.com, twórca największego (jak na tamte czasy) forum rowerowego.

komentarze

WiadomościWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl