e*13+the Hive=nowa korba
Znana przede wszystkim ze świetnych napinaczy firma e-13 połączyła się z The Hive. Niezależnie od siebie obie firmy specjalizowały się w projektowaniu i tworzeniu części rowerowych, które nadawały trend i były wiodącymi w swoich grupach. Połączenie to zaowocowało zaprojektowaniem nowych produktów które korzystają z doświadczeń obu firm, ich filozofii działania i myśli inżynierskiej.
Fuzja obu firm zaowocowała zmianą w ofercie the Hive. Korby 15.G zostały zastąpione przez produkty sygnowane logo e*13. Wkrótce zaprezentowane będą kolejne produkty przeznaczone zarówno dla grawitacyjnych odmian kolarstwa jak i do XC. Od teraz the Hive to: e*13, Chub oraz Revl o którego hamulcach pisaliśmy jakiś czas temu.
Fuzja obu firm zaowocowała zmianą w ofercie the Hive. Korby 15.G zostały zastąpione przez produkty sygnowane logo e*13. Wkrótce zaprezentowane będą kolejne produkty przeznaczone zarówno dla grawitacyjnych odmian kolarstwa jak i do XC. Od teraz the Hive to: e*13, Chub oraz Revl o którego hamulcach pisaliśmy jakiś czas temu.
Przyjrzyjmy się nowej korbie the Hive e*13
Dane techniczne:
Materiał: Alu 7050 - 40% sztywniejsza niż większość drążonych korb na rynku
Oś: 30mm hartowana CrMo - 200% sztywniejsza niż 24 mm stalowe osie, powszechnie używane przy supportach z zewnętrznymi łożyskami
Ponadto zastosowanie sposobu łączenia spełniającego niemiecką normę DIN 32711-P3 zapewniło 100% kontaktu pomiędzy osią a ramionami korby
14mm gwint oraz ramiona z alu 7050 wyeliminowały konieczność stosowania kosztownych oraz niepewnych insertów
Wyeliminowanie korozji freetingowej powodującej skrzypienie i luzowanie połączeń między korbą a osią
Wysoka jakość i twałość powłoki niklowej osi
Standard 104 BCD
Dostępne długości: 165, 170 i 175 mm
Suporty 68/73 oraz 83mm
Opcjonalny set koronek 24-38 dla freeridowców, którzy zamierzają spróbować sowich sił w DH
Waga 870g - 759g korba i 111g support - jak na sprzęt do DH to nie jest źle, biorąc pod uwagę, że seryjny sprzęt do XC oscyluje w podobnych granicach wagowych
Dostępne konfiguracje blatów:
32-40T: Dostępna w kolorze czarnym, srebrnym, niebieskim, czerwonym, zielonym i fioletowym. 36-72 gramów.
32-40T: Dostępna w kolorze czarnym, srebrnym, niebieskim, czerwonym, zielonym i fioletowym. 36-72 gramów.
24-38: Kompatybilna z napędami 9 i 10.
Blat 24T: jest przymocowany bezpośrednio śrubami do 38T co ma zapewnić optymalne ułożenie zębów oraz gwarantuje modułowość i kompatybilność w ciężkich zastosowaniach All Mountain / DH. 138 gramów.
22-36: jak wyżej, z nieco mniejszymi blatami. 130 gramów.
komentarze