Zipp 30 Course for rim brakes - koła gotowe na wszystko

Od ponad ćwierć wieku, Zipp sprawiał, że jesteś szybszy na rowerze. Nowy aluminiowy komplet kół Zipp 30 Course pisze na nowo nasze własne rygorystyczne przepisy dotyczące wydajności, trwałości i wszechstronności. Ich szeroki profil i nowa piasta są zaprojektowane, aby zapewnić prędkość, stabilność i komfort na każdej powierzchni, z którymi zmagają się dzisiejsze rowery szosowe: gładki (i wyboisty) bruk, szuter i brud. Coś w sam raz na sporą część polskich dróg. Koła 30 Course są dostępne w wersji pod szytki oraz tradycyjną oponę (która to wersja także jest przystosowana do opon tubeless ready). Jest to pierwszy komplet kół marki Zipp tubeless ready przeznaczony do współpracy z tradycyjnymi hamulcami rim-brake, który umożliwia jazdę na niższym ciśnieniu bez ryzyka przyszczypnięcia opony.

Z szerokościami zewnętrzną 25 mm i wewnętrzną 21 mm, kształt obręczy 30 Course wykorzystuje innowacje projektowe z modelu Zipp 202 Firecrest Carbon, co zaowocowało niskim aerodynamicznym oporem, jak również większą stabilnością i przewidywalnością podczas bocznych wiatrów. Szersza obręcz zwiększa objętość powietrza, które opływa oponę. Pomaga to zwiększyć powierzchnię styku z podłożem. Efektem jest lepsza przyczepność na zakrętach i większy komfort.

Koła 30 Course są również wyposażone w nowe piasty 77/177, które są obecnie używane również w zawodniczych kołach Zipp 202 Firecrest.

  • Zoptymalizowana geometria kołnierza i otwory dostosowane do szprych Sapim® CX-Ray®, aby zoptymalizować sztywność skrętną i boczną bez utraty wagi lub odporności.
  • Nowy wytrzymały korpus piasty z charakterystyczną grafiką.
  • 17mm oś.
  • Dla tych, którzy szukają szerszego zakresu biegów lub jeżdżą w wyjątkowo ekstremalnym terenie, sprzedawany jest oddzielnie moduł XD dla piasty 177, który można łatwo zainstalować, aby dodać więcej opcji montażu kasety, nawet o rozstawie 10-42. Piasta jest tak zaprojektowana, aby można było zamienić moduł bez ponownego zaplatania koła.

Koła 30 Course zawierają również nowo zaprojektowane zaciski z szerszym, bardziej ergonomicznym uchwytem, aby zapewnić większą dźwignię do otwierania i zamykania. Gdy są zamknięte, nowy zacisk idealnie pasuje do ramy.

Specyfikacja:

Zipp 30 Course Rim-brake pod szytkę

  • Waga: 1490g komplet
  • Wysokość obręczy: 26mm
  • Max. Szerokość: 25mm
  • Ilość szprych: 18 (przód), 24 (tył)
  • Piasty: 77/177
  • Nyple Sapim® secure-lock
  • Szprychy Sapim® CX-Ray®
  • Rodzaj bębenka: dostępne z 10/11-rzędowym bębenkiem
  • Sugerowana cena detaliczna: €1,045
  • Dostępność: listopad 2015

Zipp 30 Course Rim-brake pod dętkę oraz opony Tubeless ready

  • Waga: 1570g komplet
  • Wysokość obręczy: 26mm
  • Max. Szerokość: 25mm
  • Szerokość wewnętrzna obręczy: 21mm
  • Ilość szprych: 18 (przód), 24 (tył)
  • Piasty: 77/177
  • Nyple Sapim® secure-lock
  • Szprychy Sapim® CX-Ray®
  • Rodzaj bębenka: dostępne z 10/11-rzędowym bębenkiem
  • Sugerowana cena detaliczna: €1,045
  • Dostępność: październik 2015


o autorze

Szymon Barczyk

komentarze

WiadomościWszystkie

GalerieWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl