Opony Zipp Tangente R28 / R30

W sprawie opon rowerowych, zdrowy rozsądek podpowiada, że im mniej, tym lepiej. Węższe opony miały być lżejsze oraz miały posiadać mniejsze opory toczenia. Potem przyszła nauka. Badania wykazały, że szersza opona ma zdolność do obniżania oporów toczenia, co powoduje że jesteś szybszy, niż gdybyś był używając tradycyjnych 23 milimetrowych opon wyścigowych. Oczywiście szersza opona zapewnia większą przyczepność, zarówno na suchym jak i mokrym. Nie zapominajmy także o ogromnej poprawie komfortu. Dlatego Zipp powiększa swoją linię opon high-performance Tangente trzema nowymi opcjami: Tangente Course R28 i R30 oraz gotową do wyścigu Tangente Speed R28.

Tangente Course R28 i R30

Zipp przedstawia modele Tangente Course R28 i R30, aby dać kolarzom oponę high-performance z szerokością odpowiednią na, mniej niż perfekcyjne, warunki takie jak wyboiste czy mokre drogi. Nadciągająca rewolucja hamulców tarczowych w rowerach szosowych oznacza, że będzie można używać opon znacznie szerszych niż 25mm, do której to wiele rowerów jest obecnie ograniczonych. Course to opona, która dzięki tarczowym hamulcom korzysta ze zwiększonej szerokości i dokłada do tego szybsze toczenie się i lepszą przyczepność.

Tangente Speed R28

Niektóre z największych kolarskich dróg nie są gładkie jak stół. Czasami fakt, że nie są dopieszczone jak trawa na polu golfowym, dodaje im uroku. A może i wszystkiego. Dzisiejsze rowery, kierownice i inne komponenty są sztywniejsze niż kiedykolwiek, a pojawienie się technologii hamulców tarczowych w rowerach szosowych, stworzyło dla zawodników możliwość ścigania się na 28 milimetrowych oponach high-performance. Speed R28 to szansa na dwukrotne zwiększenie trakcji poprzez obniżenie oporów toczenia oraz zwiększenie komfortu na długich trasach. Wprowadziliśmy Speed R28, aby dać zawodnikom gotową do wyścigu oponę na dni, podczas których chcesz wydajności najwyższego modelu opony wyścigowej z połykającą bruki szerokością. Mokro czy sucho, łączy przyczepność większej powierzchni styku z obniżonymi oporami toczenia oraz zwiększonym oplotem.

Dane techniczne:

Tangente Course R28 i R30

  • Przeznaczenie: sport wyczynowy, trening
  • Szerokości: 28mm i 30mm
  • Oplot: 120tpi
  • Waga: 260 gram (R28), 306 gram (R30)
  • Opory toczenia: 33.15 wat strat na oporach toczenia przy 40 km/h (z dętką Zipp)
  • Twardość gumy: 70A
  • Cechy szczególne: Centralna nylonowa taśma ochronna, nowy wzór bieżnika, komfort w ciężkich warunkach
  • Sugerowana cena detaliczna: €57.00
  • Dostępność: październik 2015

Tangente Speed R28

  • Przeznaczenie: sport wyczynowy, trening
  • Szerokość: 28mm
  • Oplot: 220tpi
  • Waga: 216 gram
  • Opory toczenia: 21.97 wat strat na oporach toczenia przy 40 km/h (z dętką Zipp)
  • Twardość gumy: 60A
  • Cechy szczególne: Nowy wzór bieżnika, elastyczność na wyboistych drogach
  • Sugerowana cena detaliczna: €68.00
  • Dostępność: październik 2015


o autorze

Szymon Barczyk

komentarze

WiadomościWszystkie

GalerieWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl