Zumbi Cycles nowości 2011

Totalnie nowo opracowana rama Voodoo 4XR przeznaczona do slopestyle/4X z unikalnym system zawieszenia łączącym główna os obrotu wokół suportu z progresywna kompresja tłumika ściskanego z dwóch stron. Możliwość ustawienia zawieszenia pod 100 lub 120mm skoku. Rama opracowana wraz z gwiazda francuskiego kolarstwa grawitacyjnego Romain Olmos, wyłącznego dystrybutora Zumbi we Francji i zawodnika fabrycznego. Romain będzie w tym sezonie startował na ramie 4XR w pucharze Francji 4X. Przy budowie roweru na ramie 4XR wsparł nas BOS Suspension produkując specjalna wersje widelca DeVille z 120mm skokiem. Równocześnie ogłaszamy ze Zumbi jest wyłącznym dystrybutorem amortyzatorów opracowanych przez guru Olivier Bossard i testowane przez legendę Nico Vouliouz , BOS Suspension.
Zumbi

Nasza flagowa konstrukcja przeznaczona do DH racing, F44 , po czterech latach produkcji na ten sezon została odchudzona o 200g dzięki lżejszym krzywkom zawieszenia. W ramie zastosowaliśmy nowe śruby nierdzewne które ładnie chowają się w deklach osłaniających łożyska i w mocowaniach tłumika. Opcja główki one point five oraz zastosowanie osi kola typu Maxle. Nowe malowanie metoda natryskowa przy wykorzystaniu materiałów renomowanej firmy Spitz Hecker. Podobne zmiany w modelu F-22.
Zumbi
Zumbi

Nowa rama trialowa pod kola 24” model T-24 opracowana wspólnie w 2010 roku ze sławą zza południowej granicy Stefanem Pcola.
Zumbi T24
Zumbi T24

Kolejna nowością są napinacze łańcucha Horus opracowane wspólnie z Irkiem Dulniawka i Łukaszem Łatą. Oferowane z i bez osłony zębatki. Wkrótce pokażemy wersje z włókna węglowego. Napinacze testowane były intensywnie przez polskich i zagranicznych zawodników w sezonie 2010.
Zumbi napinacz
Zumbi napinacz
Zumbi napinacz
Na koniec E-bike z napędem z silnikiem elektrycznym opracowane wspólnie z Jurgiem Lanz ze Szwajcarii z firmy Boosty. Oferujemy w tym momencie cztery modele wykorzystujące system Boosty pod nazwami E-44, F-22, El Voodoo, El Guru. Rowery te należą do najlżejszych i najmocniejszych tego typu konstrukcji dostępnych obecnie na rynku.
Zumbi
Zumbi
Zumbi El Voodoo
Zumbi

Zumbi Team riders 2011:

Romain Olmos (France) DH, 4X
Nathan James Million (UK) DH
James Baker (UK) DH
Luke Adams (Australia) DH
Jake Adams (Australia) DH
Jamie Johnson (UK) Dirt
Karol Serwin (Poland) Trails


Chętnie nawiążemy współpracę z kolejnymi zawodnikami. Mamy przygotowane na 2011 dwie oferty sponsorskie Grassroots i Pro. Prosimy przesyłać na e-mail  karolina@zumbicycles.com wyniki i plany startów na sezon 2011.  

Szczegóły techniczne znajdziecie na naszej odświeżonej stronie.  

F44
Zumbi F44
Trzy lata produkcji i dopracowania zaowocowało w stworzeniu jednej z najlepszych ram tego typu na rynku. Dzięki lżejszym krzywkom zawieszenia rama została odchudzona o 200g. Nowe komplety śrub nierdzewnych o niskim profilu. Zawieszenia FPS system opracowane całkowicie przez Zumbi. Geometria przystosowana do zawodniczego DH. Testowana w Pucharze Świata przez takie gwiazdy jak Niel Donoghue, Helen Gaskell, Scott Mears i wielu innych na wszystkich kontynentach z wynikami z podium. Pięcio gwiazdkowe recenzje w takich czasopismach jak Dirt Magazine, Velovert, Big Bike, Bike Magazine Portugal itd. Scott Mears prezentuje na ekranie kinowym możliwości F44 w finałowym odcinku filmu Aarona Bartlett i Paula Roberts, Foot Out Flat Out 2.
Rama oferowana z zawieszeniem BOS Suspension, Elka Suspension, Fox Shox lub Avalanche Downhill Suspension. Każda z firm przygotowuje specjalnie strojone tłumiki pod zawieszenie F44.

Voodoo 4XR
Zumbi 4xr

Nowość 2011, VooDoo 4XR jest dedykowana do 4X i Slopestyle. Rama opracowana wraz z gwiazda francuskiego kolarstwa grawitacyjnego Romain Olmos, wyłącznego dystrybutora Zumbi we Francji i zawodnika fabrycznego. Romain będzie w tym sezonie startował na ramie 4XR w pucharze Francji 4X. Przy budowie roweru na ramie 4XR wsparł nas BOS Suspension produkując specjalna wersje widelca DeVille z 120mm skokiem. Os obrotu wokół suportu umożliwia stosowania singlespeed bez dodatkowego napinacza. Zawieszenie ma progresywna charakterystykę zapobiegającą mocnym dobiciom. Ciśnienie tłumika dobieramy nie tylko do wagi ale do zastosowania. Wyższe ciśnienie dampera stosujemy do 4X gdzie najważniejsza jest efektywność pedałowania a zawieszenie ma jedynie działać wtedy gdy zawodnik popełni jakiś błąd. Dużo tez zależy od specyfiki trasy. Wszystkie punkty obrotu obracają się na uszczelnionych łożyskach maszynowych. Wiercone śruby nierdzewne. Rower prezentowany na zdjęciach wazy 12.1kg.

zastosowanie: 4X, slopestyle 
materiał: 7020 alloy frame, 7075 alloy links, 
rozmiary: short, long, z opcja geometrii custom
kolory: green, orange, red, black, white, custom, hand polished
skok zawieszenia: 100, 120 mm
waga: 2804g (bez tłumika)
gwarancja: 2 lata dla pierwszego wlaściciela

inne szczegóły:
- wymiary tłumika 165mm eye2eye, 38mm stroke
- zalecana geometria pod widelce o skoku: 100-120mm
- maksymalny rozmiar opony: 26”x 2.6
- opcje rozmiarów główki 1 1/8”,  1.5" 
- rozstaw 135, os 10mm 
- mufa suportu 73mm
- sztyca 31.6mm
- wymienny hak przerzutki
- laserowo grawerowane logo na główce
- ręcznie malowanie przy użyciu materiałów Spitz Hecker  
- mocowanie ISCG old
- poziome haki umożliwiające ustawienia długości tylnego trójkąta w zakresie 16mm
- możliwość singlespeed bez dodatkowych napinaczy

komentarze

WiadomościWszystkie

WydarzeniaWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • 34-300 Żywiec, Folwark 21/25
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl