Nowe szosówki Felt'a na 2011 rok

F1


Nowy proces wytwarzania ramy w technologii monocoque, wraz z użyciem różnych kombinacji włókna węglowego, zaowocowało stworzeniem ramy ważącej ok. 800g. Znajdziemy w niej w niej suport BB30 oraz kilka zmian w kokpicie. Nowy jest także karbonowy widelec, który będzie ważył 312g z nieobciętą sterówką.
Nowa rama jest 15% sztywniejsza niż poprzednia F1 Sprint oraz 45% sztywniejsza od F1 SL. Dostępna będzie w 6 rozmiarach, zarówno dla Shimano Di2 jak i dla rozwiązania tradycyjnego. Przejście z jednego systemu w drugi umożliwiać będzie dedykowany zestaw - w przypadku Di2 kable będą prowadzone wewnątrz ramy, a akumulator ulokowany będzie pod gorną rurą w tylnej części ramy. W przypadku tradycyjnego rozwiązania, linki prowadzone będą na zewnątrz.
Rower waży ok. 6,1 kg wraz z Di2 oraz kołami Mavic Cosmic Carbone Ultimate.

F5

O nowej ramie Felta mówiono od dawna - nowa geometria, suport pod BB30, nowy kokpit i widelec. Rama ważyć będzie ok. 900g. Model F3 wyposażony w SRAM'a Red będzie ważył 6,7 kg, a F5 wyposażony w Shimano105 - 7,9kg.


komentarze

WiadomościWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl