Carbon Ti - nowości w ofercie

Carbon Ti nie przestaje poszukiwać rozwiązań, które by sprawiły że nasz rowerek znowu pozbędzie się kilka gramów, a nasz portfel przysłowiowych guldenów. Tym razem włosi próbują nas zaczarować nowymi blatami i tarczami i nie inaczej jak wykonanymi z karbonu i tytanu, ale nie tylko - o tym za chwile. Do rzeczy…

Nowe tarcze włochów są jednymi z najlżejszych na rynku, ale nie najlżejsze - ta domena należy do Scrub Components, które opisywaliśmy wcześniej.
Nowe zabawki made in Italy są kompletnie odnowiony konstrukcyjnie produktami w stosunku do modeli tegorocznych - widać producent wziął sobie do serca uwagi użytkowników. Produkowane będą w dwóch konfiguracjach - karbonowo-tytanowej oraz karbonowo-stalowej. W obu wersjach będą dostępne rozmiary 160 i 140mm. Połączenie obu elementów (pająka i tarczy) wykonane jest za pomocą nitów tytanowych klasy 5. Sam tytan używany do produkcji tarcz jest również bardzo wysokiej klasy, ważną sprawą jest fakt, że w przypadkach obu modeli możemy używać tych samych tradycyjnych klocków.

Wagi tarcz:
X-Rotor TitanCarbon 160 mm: 55 gramów
X-Rotor TitanCarbon 140 mm: 47 gramów

X-Rotor SteelCarbon 160 mm: 75 gramów
X-Rotor SteelCarbon 140 mm: 65 gramów

Kolejną nowością są blaty. Pewnie nie zaskoczę nikogo wiadomością że są wykonane z karbonu i tytanu. Żeby było ciekawiej mamy również dwie wersje do dyspozycji - karbonową i tytanową. W przeciwieństwie do bardzo minimalistycznych konstrukcji z jakimi mieliśmy do czynienia w przypadku poprzednich modeli i pinów, o których można powiedzieć że po prostu były, nowe blaty są wypasione w dodatkowe ranty zauważalnie wspomagające wrzucanie  (nareszcie) - w wersji koronek wykonanych z tytanów, materiałem użytym do rantow jest delrin. Jest to tworzywo polimerowe będące polietylenem z grup termoplastycznych. Piny w wersji karbonowej są oczywiście wykonane z tytanu.
Nowe blaty są oferowane zarówno dla SRAM'a XX jak i dla nowego Shimano XTR FC-M980.
Foto: Carbon-Ti

komentarze

WiadomościWszystkie

GalerieWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl