Przedeurobike'owa gorączka i wysyp nowości

Cervelo

Choć inżynierowie pracujący nad Projektem California pokazali już w tym roku swoje topendowe cacko RCA ważące 667g, to na otarcie łez dla mniej zasobnych fanów 2 kółek zaprezentowali najnowszy model R5 który będzie kosztował połowę ceny za frameset czyli 5000 USD.

cervelo-1140x400-a5891268-1551-4e63-83a6-0036a48269f3-0-1140x400

Największymi zmianami w stosunku do poprzedniej wersji są inne kształty rur które teraz są owalizowanymi kwadratami dzięki czemu udało się uzyskać dobrą sztywność przy zachowaniu właściwości aerodynamicznych. Cervelo chwali się że na nowej ramie zyskuje się 7,4 W energii. Rama posiada także 9,5 % sztywniejszy suport i 15% sztywniejszą sekcję główki.

Kompletne rowery będą oferowane w 3 konfiguracjach od 7000 USD wyposażone w Sram Red do 9000 USD za wersję z osprzętem DA Di2.

Mavic zawiązał przymierze z Hutchinsonem

Mavic-Crossmax-Enduro-WTS

To już kolejne francusko-francuskie przymierze. Wcześniej Mavic zrobił to z Time'm, a teraz wygląda na to że zacznie się wpółpraca z producentem najlepszych opon i to bez wyjątku robionych we Francji. Stworzona będzie całkowicie nowa linia opon, które jak twierdzą przedstawiciele "Zaspokoją potrzeby każdego konsumenta, nawet tego najbardziej wymagającego". Co z tego wyszło przekonamy się podczas targów Eurobike

XeNTiS

Austriacy kuszą nowymi kołami do szosy i triathlonu, a konkretnie to dwoma - 4.2 XBL oraz SQUAD 7.5. Pierwsze z nich to koła przeznaczone dla początkujących kolarzy. Model 4.2 XBL  ma być sztywny, stabilny i posiada opatentowaną przez XeNTiS'a powierzchnię hamowania. Set ma ważyć 1437 g i kosztować 1449 euro. Koła oferowane będą w wersjach kompatybilnych z systemami Sram/Shimano oraz 11-to biegową Campą.

XBL-4.2-Clincher_White

Dodatkowo koła jak ich drożsi bracia zawierać będą zintegrowany magnes i chip RFID umożliwiający śledzenie kół

SQUAD-7.5-Clincher_White

Drugie koła to już full wypas. SQUAD 7.5 ma obręcz wysoką na tyle centymetrów ile jest w nazwie. Koła mają charakteryzować się maksymalną sztywnością i połączono je z aktywnym turbulatorem, co ma gwarantować wyśmienite dane w zakresie aerodynamiki. Koła będą ważyć 1674g. Przednie koło posiada 16 a tylne 20 szprych. Podobnie jak w reszcie modeli obręcze posiadają opatentowaną powierzchnię hamującą, chip RFID. Ceny na razie nie podano

Bike Ahead

slider_01


W tajemniczo brzmiącym zaproszeniu jakie otrzymaliśmy znaleźliśmy informację że mamy przyjść na stoisko i zobaczyć co pojawi się w ich ofercie za kilka miesięcy. No cóż, nie trzeba być jasnowidzem żeby nie domyślać się że chodziło o koła w rozmiarze 27,5 cala. Dla chętnych informacja - koła są lekkie, sztywne, fajnie się kręcą i są nietanie :)

Najciekawsze zostawiłem na koniec

Marcin Golec znany także jako absolutnie czarny (Absolute Black) nawiązał współpracę z kultową niemiecką marką Tune. To oznacza, że produkty Marcina będzie można obejrzeć na stoisku Uli Fahla. Kto się wybiera do Niemiec, koniecznie niech tam wejdzie. Współpraca obu panów zaowocuje powstaniem nowych fantastycznych produktów i to niekoniecznie tylko zębatek.

1231631_373671576068847_741979092_n

Każdego dnia targów będziecie mogli obejrzeć najciekawsze rzeczy jakie się tam pojawią.

 


komentarze

WiadomościWszystkie

  • Nowy Fox Transfer

    Jak informuje nas producent, wykorzystał wiedzę zdobytą przez ponad ponad dekadę inżynierii aby nowy Transfer był płynniejszy, bardziej...

    Więcej...

WydarzeniaWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl