Trenażery Kinetic 2014

thumb_T-2300_Rock_and_Roll_4-min

Najbardziej widoczne zmiany zaszły w flagowym modelu Kinetic Rock and Roll. Rama trenażera została przeprojektowana tak, że w centralnym punkcie podpierany jest cały rower, a elastomerowe wstawki redukują drgania i pozwalają na płynniejsze poruszanie się na boki. Przypomnijmy, że to właśnie ten model trenażera pozwala na bardzo ciekawe odczucia z jazdy, gdzie rower nie jest na sztywno przymocowany jak ma to miejsce w innych tradycyjnych trenażerach. Nowy centralny design pozwala także na zmniejszenie ramion dolnych, które podpierają całą konstrukcję, przez co jest ona smuklejsza, a całość po prostu mniejsza.

Na poniższych zdjęciach porównanie poprzedniej wersji Rock and Roll (lewa) oraz nowej 2014 (prawo)

thumb_kineticT-016_rocknroll2 thumb_kinetic-rockandrollNEW


Dodatkowo zmianie uległ także sposób mocowania osi koła do trenażera. Zamiast zacisku typu szybkozłącze zastosowano dwa pokrętła gumowo-plastikowe, które pozwalają na mocniejsze i bardziej bezpieczne połączenie. Łatwiejsze jest także ustawianie trenażera do konkretnej opony, a dłuższe ramiona pozwalają zmieścić koła z oponami nawet o rozmiarze 29” x 2.4”. Całościowo model Rock and Roll waży o blisko 1 kilogram mniej! Sugerowana cena detaliczna to 535 EUR.

Modele Road Machine, Magnetic i Cyclone ważą o ok. 0,5 kilograma mniej. Ich ceny na rynku to odpowiednio 379 EUR, 299 EUR i 225 EUR.

Nie wprowadzono żadnych zmian w opatentowanej przez firmę Kinetic konstrukcji oporowej z zamkniętą komorą z cieczą i sprzężeniem magnetycznoym, która jest szczelna i sprawdzona. Dzięki takiemu rozwiązaniu zapewnione jest odpowiednie i powtarzalne obciążenie, a praca z oporem może sięgać od 5 do nawet 3000 watów.

Zmiany w trenażerach marki Kinetic podyktowane są głównie wymaganiami rynku europejskiego, gdzie klienci mają na uwadze rozmiary urządzeń – powiedział dyrektor marketingu i sprzedaży Bruce Fina. Firma skupia się także na większej akcji marketingowej, która ma na celu pokazać przewagę trenażerów z układem oporowym w postaci zamkniętej komory z płynem nad tymi standardowymi, których najczęściej używają konsumenci w Europie – magnetyczne czy wiatrowe. Jednak powtarzalne treningi na mocy i niemal realistyczne odczucia z jazdy mogą być w pełni odczuwalne tylko na trenażerach typu Kinetic.

Linia trenażerów Kinetic zawiera także pomiar mocy Kinetic inRide, który został wprowadzony w ubiegłym roku. Ten system wykorzystuje do komunikacji protokół Bluetooth Smart, który jest kompatybilny z iPhone 5 i 4s oraz iPad 3. Dodatkowo można sparować pulsometr oraz sensor pomiaru mocy z nową aplikacją na iPhone. inRide jest kompatybilny z trenażerem Kinetic Rock and Roll oraz Road Machine.

Dystrybutorem trenażerów Kinetic jest firma AMP Polska.


komentarze

WiadomościWszystkie

GalerieWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl