Uwaga na wadliwe Specializedy !!!

System RAPEX został utworzony dla zapewnienia ochrony bezpieczeństwa konsumentów na obszarze rynku Unii Europejskiej. Głównym celem funkcjonowania systemu jest zapewnienie szybkiej wymiany informacji między państwami członkowskimi i Komisją Europejską na temat produktów stwarzających zagrożenie oraz środków podjętych w danym kraju, by wykluczyć lub ograniczyć ich wprowadzanie na rynek, a także ewentualnie użytkowanie. RAPEX obejmuje wszystkie produkty nieżywnościowe przeznaczone dla konsumentów, a zatem również produkty z branży rowerowej.

W raporcie 10 opublikowanym 15 marca 2013, na pozycji  27 A12/0319/13 odnajdziemy informację na temat wad w modelach Tarmac, Crux i Secteur. Swoim zasięgiem obejmują produkty wypuszczone na rynek w latach 2012 i 2013 - listę znajdziecie poniżej.

 

1. 2013 CRUX COMP CARBON

2. 2013 CRUX ELITE

3. 2013 CRUX ELITE DISC APEX

4. 2013 CRUX PRO CARBON OSBB FRAMESET

5. 2013 CRUX PRO CARBON DISC OSBB FRAME

6. 2013 CRUX E5 OSBB FRAMESET

7. 2013 CRUX EXPERT CARBON DISC

8. 2013 CRUX PRO CARBON

9. 2012 TARMAC PRO SL4 U12 MID COMPACT

10. 2012 TARMAC PRO SL4 DA MID COMPACT

11. 2012 TARMAC PRO SL4 OSBB FRAMESET

12. 2012 TARMAC PRO SL4 SRAM RED MID COMPACT

13. 2013 TARMAC EXPERT SL4 U12 MID COMPACT

14. 2013 TARMAC EXPERT SL4 MID COMPACT

15. 2013 TARMAC PRO SL4 DA MID COMPACT

16. 2013 TARMAC PRO SL4 MID COMPACT FR

17. 2013 TARMAC PRO SL4 OSBB FRAMESET

18. 2013 TARMAC PRO SL4 SRAM RED MID COMPACT

19. 2012 S-WORKS TARMAC SL4 OSBB FRAMESET

20. 2013 S-WORKS TARMAC SL4 OSBB FRAMESET

21. 2012 S-WORKS TARMAC SL4 DA X2

22. 2012 S-WORKS TARMAC SL4 D12 X2

23. 2012 S-WORKS TARMAC SL4 SRAM NEW RED X2

24. 2012 S-WORKS TARMAC SL4 SRAM RED X2

25. 2013 S-WORKS TARMAC SL4 SRAM RED X2

26. 2013 S-WORKS TARMAC SL4 SRAM RED X2 FR

27. 2013 S-WORKS CRUX CARBON OSBB FRAMESET

28. 2013 SECTEUR EXPERT DISC C2

29. 2013 SECTEUR SPORT DISC C2

30. 2013 S-WORKS TARMAC SL4 LTD OSBB FRAMESET


2012-Spez-Tarmac-SL4

We wszystkich tych maszynach podczas jazdy może pękać rura sterowa widelca. Komponenty wyprodukowano w Chinach w firmie Topkey. Odnotowano już 4 takie przypadki, dlatego też jeśli macie któryś z tych rowerów, koniecznie zwróćcie się do przedstawiciela marki Specialized. Wyśle on problematyczny widelec do inspekcji u producenta, który zobowiązuje się go naprawić w razie stwierdzenia wadliwości produktu. Cała operacja powinna się zamknąć w 10 dniach roboczych, a właściciele trefnych widelców otrzymają dodatkowo 100 dolarowy rabat na produkty marki Specialized.


komentarze

WiadomościWszystkie

GalerieWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl