Sir Chris Hoy rusza z własną marką rowerową

Na początek klienci będą mieli wybór pomiędzy trzema rowerami szosowymi i czterema miejskimi. Wszystkie wykonane z aluminium. Na początek. James Olsen - Product Developer marki powiedział że konstrukcje z włókna węglowego są brane pod uwagę w przyszłości. Firma rozwija własne konstrukcje, nie korzystając z wzorów z dalekowschodnich katalogów, więc potrzebuje trochę czasu - "Jesteśmy małym zespołem i nie możemy zrobić wszystkiego na raz".

szosa2

"To był bardzo ekscytujący czas dla mnie" powiedział Sir Chris Hoy - "fajnie było zobaczyć jak rowery się rozwijają i mogłem je osobiście testować. Muszę jednak powiedzieć, że nie zwiastuje to końca mojej kariery. Nadal mam zamiar trenować i wystartować w Commonwealth Games na moim własnym torze w Glasgow w 2014".

 

Sir Chris wraz z kolegami Jamesem i Joelem Natale byli mocno zaangażowani w konstrukcję maszyn. Nietrudno więc sobie wyobrazić gorącą dyskusję na temat kształtu przyszłych ram - "Chris ma wiele pomysłu na temat rowerów, ale również jest otwarty na doświadczenia projektowe Jamesa" powiedział Natale - "On jest świadomy tego że nie każdy chce jeździć w taki sam sposób jak on i w rezultacie osiągnięto kompromis".

sir_chris 

Wracając do rowerów. Co do jednego można być spokojnym - rowery będą rozsądne cenowo. W przypadku modeli szosowych ceny zaczynać się będą od 550 funtów - maszyna posiadać będzie ramę wykonaną z alu 6061 i wyposażona będzie w osprzęt Shimano Tiagra. Za nieco więcej bo już za 1000 funtów będzie można otrzymać ramę z alu 6066, karbonowym widelcem i osprzętem Shimano 105 oraz kołami RS10. Ofertę na ten moment zamyka model w cenie 1350 funtów, w którym zobaczymy osprzęt grupy Ultegra oraz koła Mavic Aksium.

szosa1 

Modele miejskie zaczynają się od 550 funtów i za tą kasę otrzymamy sprzęt z osprzętem Sram X4 w konfiguracji 1x8, do tego hamulce tarczowe i rama z z widelcem wykonanym z alu 6061. Zaledwie 100 funtów więcej kosztować będzie maszyna z osprzętem Sram X5 w konfiguracji 1x10. Kolejna setka banknotów i konfiguracja otrzyma dodatkowe przełożenie z przodu i lepsze hamulce tarczowe. Grupę rowerów miejskich zamyka model z kołami Rival i osprzętem Sram X7 (2x10).

Rowery będą w produkowane z zakresie rozmiarowym, który będzie pasował dla przedziału wzrostu od 125 do 195 cm. Dodatkowo indywidualnie będzie możliwość zmiany szerokości kierownicy i długości mostka. Na rynku sprzęt powinien pojawić się po maju tego roku.

sir_chris2 


komentarze

WiadomościWszystkie

WydarzeniaWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl