Knog Blinder Road już w grudniu

BLINDER-TEASER_2_01

Nowe Blindery Road, celowo użyłem liczby mnogiej ponieważ wyjdą modele na przód i na tył, uzupełnią dotychczasową linię tych urządzeń o modele z większą mocą światła. Zawierać będą diody Cree - przednia z dwoma diodami generować będzie światło o jasności 200-220 lumenów, co na warunki drogowe dla których są dedykowane to aż za dużo. Tylna będzie generować 60 lumenów - przy tej jasności możemy być pewni że będziemy widoczni z bardzo daleka. Zazwyczaj do bezpiecznego poruszania się po drogach wystarcza dużo mniej, a podstawową cechą świateł szosowych jest to aby być zauważonym przez innych uczestników ruchu. Test kilku lampek szosowych różnych producentów ukaże się do końca tygodnia na portalu. 

BLINDER-TEASER_2_03

 

 

Wracając do szczegółów technicznych. Zarówno przednia jak i tylna lampka posiadać będą wodoodporne obudowy i optyki z kolimatorami. Gwarantować to będzie dobrą jakość światła z równomiernym rozproszeniem na brzegach.

BLINDER-TEASER_2_04 

Jak wszystkie Blindery będą mogły być ładowane przez łącze USB. Mniejsze modele posiadają wtyczki zintegrowane w obudowie. Wersje Road posiadać będą gniazdo, a stosowny kabel znajdzie się w zestawie. Czas pełnego ładowania wynosi 5 godzin co powinno wystarczyć od 1 do 5,5 godziny pracy, w zależności od trybu świecenia, a to dzięki wyposażeniu rządzeń w akumulatory litowo-polimerowe.

BLINDER-TEASER_2_06 

Lampki będą miały możliwość instalacji na kaskach, a dodatkowo w zestawie znajdą się silikonowe paski, umożliwiające instalacje na kierownicach.

Więcej informacji już wkrótce na stronie dystrybutora.


komentarze

WiadomościWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl