Dimar HBM-Stealth Dave Lloyd

Najciekawsze projekty rowerowe nie powstają w wielkich fabrykach i ogromnych pracowniach projektowych - są one tworzone w małych firmach, przez prawdziwych pasjonatów kolarstwa, którzy spędzają długie godziny nad dopieszczaniem swojego dziecka. Taką firmą jest Dimar-HBM. O karbonie zdają się wiedzieć wszystko. Poniżej przedstawiamy owoce współpracy tej firmy z Davem Lloydem - znanym angielskim rowerzystą, konstruktorem ram rowerowych, trenerem i twórcą Dave Lloyd Mega Challenge - wyścigu w którym najdłuższy dystans wynosi 233 km i ma 5500 metrów przewyższenia.

Cel był jeden - stworzenie ramy do idealnego roweru sportowego, wykorzystując doświadczenie obu stron. Czy to się udało? Zobaczcie sami

Rama jest projektem bardzo indywidualnym, ponieważ wszystkie długości elementów składowych są cięte pod konkretnego zawodnika - jego masy, wzrostu i stylu jazdy.
Taką robotę może wykonać tylko prawdziwy rzemieślnik, który jest gwarantem dobrego wykonania. Dave zdążył się już o tym fakcie przekonać, zamawiając pierwszą, drugą i ostatnio trzecią ramę tym razem do swojego roweru treningowego.
Każda rama jest poddawana bardzo precyzyjnemu procesowi produkcyjnego, którego efektem jest produkt zasługujący w pełni na nazwę "monocoque". Każde przejście kształtu w kształt jest wykonywane z dużą dbałością o szczegóły, bez połączeń "damsko-męskich" i klejonych struktur. Rama może być projektowana w celu uzyskania maksymalnej sztywności, aby mogła przekazywać całą moc przekazywaną przez kolarza w napęd lub do komfortowej jazdy - o tym decydujesz Ty, potencjalny kliencie :)
Można zamówić ją z zintegrowana sztycą, którą można regulować w zakresie 15mm, w pełni karbonową mufą suportową, w której tylko gwint pozostawiono aluminiowy, karbonowymi przelotkami oraz mocowaniem koła.



Rama jest dostępna w wariantach na szosę, do czasówek, triathlonu, przełaju i MTB oraz w wersji turystycznej, a jej masa w wariancie minimalnym jest poniżej 800g (szosa).
Producent daje 8 lat gwarancji na wady materiałowe i błędy produkcyjne, pierwszemu szczęśliwemu właścicielowi.



Górale też nie mają powodów do narzekań. Wersja dla nich waży jedynie 980g i nie jest to waga wyłącznie w prospektach reklamowych, ale realna, co plasuje produkt Dimar-HBM w czołówce najbardziej odlajtowanych konstrukcji.

Więcej szczegółów na stronie producenta.


komentarze

WiadomościWszystkie

GalerieWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl