Szeroka oferta 29erów KROSS

thumb_level-Bplus

Kross Level B+

W najwyższym modelu B+ udało się osiągnąć wagę roweru (bez pedałów) na poziomie 9,3 kg z czego firma KROSS jest bardzo zadowolena. Rama wykonana z karbonu, w technologii Uni Direction Carbon gwarantuje rozłożenie włókien dokładnie tak, jak zaplanowali inżynierowie, co pozwoliło na uzyskanie wysokiej sztywności całej konstrukcji przy jednoczesnym, równie wysokim poziomie redukcji drgań.

W B+ zastosowane są najbardziej topowe technologie, panujące obecnie w przemyśle rowerowym, a więc zastosowany jest suport w standardzie BB92, wewnętrzne prowadzenie pancerzy oraz poszerzana u dołu główka sterowa. Warto zauważyć iż rura podsiodłowa została specjalnie podgięta w celu uzyskania krótkiego tylnego trójkąta i nadania zwrotności całemu rowerowi.

Całości dopełniają najwyższej klasy komponenty Shimano XTR,  ultralekkie koła Easton 90 i amortyzator  SID XX World Cup.

 

Kross Level B9

Drugi z modeli karbonowych to bardziej ekonomiczny B9. Oparty na równie lekkiej ramie, jednak o lekko zmodyfikowanej geometrii, z dłuższą rurą podsiodłową i dłuższymi tylnymi widełkami. Zastosowano w nim również takie technologie jak: poszerzana główka ramy czy mocowanie typu Ppost Mount.
Level B9 wyposażony będzie w komponenty Shimano Deore, amortyzator Rock Shox XC 32 TK Solo Air i obręcze WTB. Dzięki takiemu doborowi komponentów otrzymano bardzo atrakcyjny rower w przystępnej cenie. Waga kompletnego roweru to 12,15 kg.

 

Kross Level B7 i Level B6

thumb_level-B7

Modele B7 i B6 to nadal modele sportowe, oparte na lekkiej ważącej 1700 g ramie wykonanej ze stopu Aluminium Super Lite. Model B7 wyposażony będzie w tylną przerzutkę Shimano SLX i przednią Deore oraz hydrauliczne hamulce tarczowe Avid Elixir 1. Model B6 odpowiednio Deore, Alivio i hamulce Hayes Dyno Sport.

thumb_level-B6

Kross Level B4, Level B3 i Level B2

Modele B2, B3 i B4 to odpowiedź na zwiększające się zapotrzebowanie klientów na 29ery. Przeznaczone będą dla rekreacyjnej grupy fascynatów dużych kół . Z racji ich niskiej ceny, zastosowano po prostu tańsze komponenty. Najtańszy model będzie dostępny w cenie 2000 zł.

thumb_level-B3

thumb_level-B2


komentarze

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl