Opony Panaracer dla 29er MTB

Przeglądając oficjalną stronę www producenta - http://www.panaracer.com/mtb.php - można natknąć się na kilka nowych modeli opon MTB w rozmiarze 29”. Lekkie wersje opon są dostępne nawet w rozmiarze ponad 2.2” szerokości. Przedstawione poniżej wagi nie zostały jednak do końca zweryfikowane poza modelem Comet. Należy poczekać na dostępne egzemplarze produkcyjne i weryfikacje.

Panaracer Comet – opona do XC Hardpack

panaracer-comet-29er

Przeznaczona do jazdy w dobrych, suchych warunkach, zwłaszcza na ubitej i przygotowanej trasie, gdzie trakcja opon ma znaczenie. Zaokrąglony profil opony pozwala na maksymalną kontrolę zwłaszcza w pochyleniu, gdzie ważna jest dużo prędkość. Zalecana do jazdy XC.

Opona jest dostępna w oplocie Ara (Aramid Folding Bead) czyli lżejszym aramidowym (wersja zwijana - kevlarowa) oraz Stl (Steel Bead) czyli cięższym (nie zwijanym).

W rozmiarze 29” x 2.1 waży 600 g (aramid 60 TPI) oraz 730 g (steel 30 TPI).
Natomiast w rozmiarze 29” x 2.25 waga to odpowiednio 680 g i 760 g. Wagi te zostały zweryfikowane przez producenta w stosunku do informacji zamieszczonych na stronie www. Sugerowana cena na rynku amerykańskim to odpowiednio 34,99 USD oraz 23,95 USD czyli całkiem tanio.


Panaracer Driver 29er – opona do XC / maraton

panaracer-driver-29er

Bardzo ciekawa, lekka opona, dość uniwersalna do stosowania na łatwych raczej trasach. Boczne klocki mają zapewnić trzymanie i pewność prowadzenia w suchych warunkach.

W rozmiarze 29” x 2.20 ma ważyć 590 g (aramid 66 TPI). Sugerowana cena na rynku amerykańskim to 55,95 USD.


Panaracer Soar – opona do XC w każdych warunkach

panaracer-soar-29er

Opona przeznaczona na wyścigi, głównie XC, zarówno na ubite suche trasy jak i w trochę gorszych warunkach, przy poruszaniu się po zróżnicowanym terenie.

Dostępna ma być w rozmiarze 20” x 2.20 i ważyć  560 g (zwijana- aramid 60 TPI) oraz 690 g (steel 30 TPI – nie zwijana).  Sugerowana cena na rynku amerykańskim to odpowiednio 34,99 USD oraz 23,95 USD czyli całkiem tanio.

Co ważne dodania, oficjalnie firma Panaracer przyznaje że są to standardowe opony pod dętki. Jednak jak się okazuje, bez problemów działają np. z płynem do opon bezdętkowych (tubeless) np. Stan No Tubes.

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE

Firma Panaracer przygotowała 3 nowe opony w rozmiarze 29er. Wyglądają całkiem nieźle zwłaszcza pod względem wagi i zastosowań w XC – tak prezentuje się oferta na oficjalnej stronie www producenta.

 

Przeglądając oficjalną stronę www producenta - http://www.panaracer.com/mtb.php - można natknąć się na kilka nowych modeli opon MTB w rozmiarze 29”. Lekkie wersje opon są dostępne nawet w rozmiarze ponad 2.2” szerokości. Przedstawione poniżej wagi nie zostały jednak do końca zweryfikowane poza modelem Comet. Należy poczekać na dostępne egzemplarze produkcyjne i weryfikacje.

 

Panaracer Comet – opona do XC Hardpack

 

Przeznaczona do jazdy w dobrych, suchych warunkach, zwłaszcza na ubitej i przygotowanej trasie, gdzie trakcja opon ma znaczenie. Zaokrąglony profil opony pozwala na maksymalną kontrolę zwłaszcza w pochyleniu, gdzie ważna jest dużo prędkość. Zalecana do jazdy XC.

 

Opona jest dostępna w  oplocie Ara (Aramid Folding Bead) czyli lżejszym aramidowym oraz Stl (Steel Bead) czyli cięższym z linki stalowej.

 

W rozmiarze 29” x 2.1 waży 600 g (aramid 60 TPI) oraz 730 g (steel 30 TPI).

Natomiast w rozmiarze 29” x 2.25 waga to odpowiednio 680 g i 760 g. Wagi te zostały zweryfikowane przez producenta w stosunku do informacji zamieszczonych na stronie www. Sugerowana cena na rynku amerykańskim to odpowiednio 34,99 USD oraz 23,95 USD czyli całkiem tanio.

 

Panaracer Driver 29er opona do XC / maraton

 

Bardzo ciekawa, lekka opona, dość uniwersalna do stosowania na łatwych raczej trasach. Boczne klocki mają zapewnić trzymanie i pewność prowadzenia w suchych warunkach.

 

W rozmiarze 29” x 2.20 ma ważyć 590 g (aramid 66 TPI). Sugerowana cena na rynku amerykańskim to 55,95 USD.

 

Panaracer Soar opona do XC w każdych warunkach

 

Opona przeznaczona na wyścigi, głównie XC, zarówno na ubite suche trasy jak i w trochę gorszych warunkach, przy poruszaniu się po zróżnicowanym terenie.

 

Dostępna ma być w rozmiarze 20” x 2.20 i ważyć  560 g (zwijana- aramid 60 TPI) oraz 690 g (steel 30 TPI – nie zwijana).  Sugerowana cena na rynku amerykańskim to odpowiednio 34,99 USD oraz 23,95 USD czyli całkiem tanio.

 

Co ważne dodania, oficjalnie firma Panaracer przyznaje że są to standardowe opony pod dętki. Jednak jak się okazuje, bez problemów działają np. z płynem do opon bezdętkowych (tubeless) np. Stan No Tubes.


komentarze

WiadomościWszystkie

WydarzeniaWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl