Storck Rebel Nine - 29er lekki jak puch
A to za sprawą wagi, która wynosi 1150g. Na podobnym poziomie ważą karbonowe ramy dla kół 26 calowych. Jak udało się niemieckiemu producentowi osiągnąć taki wynik? Recepta jest dość prosta. Po pierwsze doświadczenie - Storck ma je wieloletnie i jak pokazuje historia produktów firmy, nie obawiają się oni wymyślać śmiałych i ponadczasowych konstrukcji, które mimo upływu lat, ciągle wzbudzają zainteresowanie (jeśli ktoś jest zainteresowany modelem Organic, to jest jeszcze kilkadziesiąt sztuk na magazynie, więcej nie będzie). Dwa - doskonałe materiały - rama wykonana jest z jednokierunkowo ułożonego wysoko modułowego włókna węglowego. Trzy - perfekcyjne wykonanie w najmniejszych nawet detalach i optymalizacja ilości warstw karbonu w newralgicznych miejscach. Rama jest wzmocniona w okolicach główki i suportu, co zapewnia jej sztywność na wysokim poziomie, przy jednoczesnym zachowaniu niskiej wagi całej konstrukcji.
Rama posiada taperowaną główkę, dość sporych rozmiarów rurki tylnego trójkąta, mocowanie hamulców w standardzie Post Mount (MAGIC brake system), zlokalizowane wewnątrz tylnego trójkąta, mocowanie przedniej przerzutki na hak, suport BSA 73mm, a w rurę podsiodłową możemy wsunąć sztycę o średnicy 31,6mm.
Cena jak na produkt takiej klasy jest dość rozsądna - 1699 euro za ramę. Dodatkową zaletą produktów Storcka, jest dość długi czas życia poszczególnych modeli. Dzięki temu sprzęt nie starzeje się moralnie każdego roku, co czyni go opłacalną inwestycją na lata.
Więcej szczegółów wkrótce...
komentarze