Selle Italia 2011 - czyli jak dobre może być jeszcze lepsze...

Na targach Eurobike 2010 Selle Italia pokazała kilka nowości, udowadniając w ten sposób że świetny produkt zawsze może być jeszcze lepszy. Powrócono także do korzeni, prezentując serię Vintage - siodeł będących kamieniami milowymi w historii firmy, dzięki którym siodła te, są jednymi z najchętniej wybieranych przez zawodowców. Zobaczmy czym uraczą nas Włosi na nadchodzący sezon...

NOWA OPTIMA TEKNOLOGIKA

Teraz jeszcze bardziej komfortowe, ergonomiczne i stylowe. Nowe siodło OPTIMA TEKNOLOGIKA zostało pokazane na targach Eurobike we wrześniu 2010.  Zachowuje ono wszystkie najważniejsze cechy, które czynią go tak wyjątkowym - pozycja siedzenia została przesunięta 45 mm do przodu w stosunku do modeli konwencjonalnych, skorupa i szyny z karbonu (z wbudowanym koszykiem na bidon) i wodoodporne, ultra-lekkie pokrycie z mikrofibry. Siodło OPTIMA zostało poddane szeregu testów w celu zapewnienia, że jego współczynnik oporu powietrza CX jest lepszy niż w jakimkolwiek innym siodełku -  jest to podstawowy parametr przy wydajności pedałowanie i skuteczności aerodynamicznej.
Główną nowością nowego siodłą OPTIMA TECKNOLOGIKA jest większa wyściółka na nosie, które zwiększa powierzchnię siedzenia o 30% w stosunku do poprzedniej wersji. Nowe siodło zostało zaprojektowane w odpowiedzi na zapotrzebowanie, zgłaszane przez wielu rowerzystów, którzy potrzebują alternatywnych pozycji siedzących w pewnych warunkach.

SLR

Dziesięć lat po jego narodzinach, nowe siodło SLR zachowuje wszystkie cechy, które uczyniły go bestsellerem i najczęściej wykorzystywanym siodłem przez zawodowych kolarzy na całym świecie.
Zawierający najbardziej zaawansowane technologie, nowy SLR jest teraz 15% lżejszy, a design jest bardziej atrakcyjny niż kiedykolwiek.
Niezawodne jak zawsze, ale lżejsze i bardziej komfortowe - najlepsze na świecie stało się jeszcze lepsze.


SLR flow

SLR kit carbonio

SLR super flow

SLR team edition


SLR C64 -najbardziej zaawansowane siodło w linii SLR, teraz z zaznaczonymi brzegami



SLR Troy Lee Design


NOWY BEZTARCIOWY SLR MONOLINK
W ostatnich latach byliśmy świadkami wprowadzenia szyn karbonowych MONOLINK, które oferują więcej miejsca dla regulacji niż tradycyjne szyny.
Z prezentacji nowego SLR-a z  MONOLINKiem, widzimy kolejny etap w rozwoju tej niezwykłej technologii. Niektóre niesamowite odkrycia w dziedzinie medycyny i nauki, zapewniają potrzebne dane, które umożliwiły opracowanie nowej technologii: nowy projekt siodła, które całkowicie eliminuje tarcie między udem i siodłem, unikając strat energii i poprawę efektywności jazdy na rowerze. Prawdziwie rewolucyjne!
Dzięki nowym, anatomicznie ukształtowanym siodłom, nowy SLR daje lepsze wsparcie dla kości miednicy, dzięki czemu otrzymujecie więcej swobody przemieszczania się na nogi, eliminując irytujący nacisk na miednicę i znaczne zwiększenie komfortu.
Dla łatwego i bezpiecznego montażu, nowe siodło SLR MONOLINK z innowacyjną szyną powinno być używane tylko ze sztycą MONOLINK.

SLR Monolink Flow Team Edition

SLR monolink team edition

Siodła klasyczne: Turbo 1980 i Flite 1990
Dwa z najbardziej znanych siodełek - modeli, które odegrały ważną rolę nie tylko w historii firmy, ale również w historii kolarstwa na świecie - po raz kolejny dostępne w ich wersjach oryginalnych. Siodła, Turbo 1980 i Flite 1990, są pierwszymi, które uwzględniono w serii vintage Selle Italia.
Stworzone w 1980, Turbo było pierwszym w pełni anatomicznym siodłem i zarazem przełomowym w historii Selle Italia, które odniosło międzynarodowy sukces. Siodło przywrócono do życia ze wszystkimi cechami wersji oryginalnej: stalowymi szynami, siedziskiem ze skóry zamszowej i nylonowej powłoki o różnej grubości.
Wszystkie te cechy konstrukcyjne przyczyniły się do sukcesu Turbo, które zaledwie dwa lata po jego wprowadzeniu był już w siodłem wybieranym przez rowerzystów światowej sławy takich jak Fignon, Le Mond i Indurain, oraz ich niezapomnianych triumfów w najbardziej prestiżowych wyścigach (8 zwycięstw w Tour de France, 5 w Giro d'Italia i 7 w Vuelta a España).

Jeszcze bardziej znany model, Flite 1990 był czołowym siodłem w latach 90-tych i był prekursorem dzisiejszych ultralekkich siodełek - ważył poniżej 200 gramów, z wyraźnie zmniejszoną powierzchnią tarcia. Flite 1990 zdobył więcej zwycięstw niż jakiekolwiek inne siodło w historii Selle Italia, wygrywając wraz z dosiadającymi go zawodnikami nie mniej niż 24 "gigantów" (zwycięstwa w Tour de France, Giro d'Italia i Vuelta a España) i ponad 950 prestiżowych międzynarodowych wyścigów.

TURBOMATIC POWRACA
Turbomatic był kamieniem milowych od 15 lat i jednym z najchętniej używanych siodeł przez zawodowców. Jego główną zaletą jest opatentowane rozwiązanie o nazwie SHOCK ABSORBER, który tworzy amortyzację, zapewniającą komfort dosiadającego go rowerzyście. Profil i szczegóły anatomiczne pozostały bez zmian.

OWIJKA NA KIEROWNICĘ TEAM EDITION
ZaprezentowanA na międzynarodowych targach Eurobike we wrześniu 2010, w wersji dla zespołów owijka z Selle Italia jest przykładem, jak wszystkie siodła i akcesoria mają na celu zwiększenie komfortu i wydajności każdego rowerzysty.
Dzięki zastosowaniu unikalnych kolorów czerwonego i białego, nowa owijka doskonale pasuje do wszystkich siodeł w naszej kolekcji Team Edition i oprócz zapewnienia lepszej przyczepności dzięki zwiększonej powierzchni uchwytu, zapewnia również lepszą obsługę - nawet bez rękawiczek.
Dzięki innowacyjnemu materiałowi, owijka Selle Italia jest całkowicie higieniczna, szybko wchłania pot i dlatego nie hamuje naturalnych procesów pocenia skóry.

Wszystkie wymienione i całą resztę produktów Selle Italia można już kupić w BDC-Bike.


komentarze

WiadomościWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl