Pivot przedstawił nową ramę Mach 5.7

mach57-4

To są właśnie podstawowe różnice pomiędzy poprzednią a nową wersją tego modelu. Jak możemy przeczytać w materiałach prasowych, całe doświadczenie jakie firma nabyła projektując karbonowe ramy szosowe (BH) przeniosła w świat MTB. Dodatkowo użycie wysokiego ciśnienia wewnątrz rur podczas produkcji pozwoliło na większe zagęszczenie materiału, a także osiągnięto dzięki temu płynność wewnętrznej struktury, co z kolei przłożyło się na mniejszą wagę, większą wytrzymałość i zoptymalizowany kształt ramy. Rama ważyć będzie ok 2.25 kg przy niesamowitym stosunku sztywności to wagi.

Do wyboru będą cztery wersje kolorystyczne - rama będzie zawsze posiadać naturalny carbonową testurę, różnić się będzie grafiką z detalami czerwonymi, niebieskimi zielonymi lub jeśli ktoś przepada za tym kolorem także różowymi.

mach57-1-blue

mach57-1-pink

mach57-1

Przedni trójkąt został wykonany w jednym kawałku - zarówno rura górna jak i dolna mają teraz powiększone średnice, co zapewni większą sztywność skrętną. Ciekawie natomiast wykonano tylną część ramy - składa się ona z 2 kawałków, które następnie połączono razem. Takich smaczków odnajdziemy więcej - chainstaye oraz spód dolnej rury wyłożono specjalną gumowaną skórą, co zapewni nie tylko ochronę wrażliwych na uderzenia części ramy, ale także zapewni jej cichą pracę.

mach57-2

mach57-3

Wgłębiając się dalej w szczegóły techniczne zauważymy taperowaną główkę ramy, bezpośrednie mocowanie przedniej przerzutki zgodnej z systemami Sram / Shimano, mufę suportową współpracująca z suportami PF92, co pozwoli na lepszą pracę łożysk, zwiększy sztywność i wytrzymałość, przy jednoczesnym zachowaniu większej kontroli nad prowadzeniem łańcucha oraz chainstaye z powiększoną średnicą rur. Przeprojektowano również zawieszenie DW-Link. Pozwala ono teraz na większą stabilność w zakrętach oraz zwiększa korzyści płynące z niżej położonego suportu. Do tego dochodzi większa efektywność pedałowania oraz sztywność w obszarze suportu i głównej osi obrotu.

mach57-5

mach57-6

Rama posiada skok wielkości 145 mm. Z przodu producent zaleca stosowanie amortyzatorów 140 lub 150 mm. Rama wyposażona jest w sztywną oś w standardzie 142 x 12 mm oraz mocowanie hamulców tarczowych PM 160 mm. Wykonane one są z insertów aluminiowych, które podczas produkcji osadzono w karbonowej strukturze, a następnie obrobiono maszynowo. Rama będzie do kupienia także jako frameset. Znajdziemy w nim stuningowany przez producenta damper Foxa RP23. tylną oś oraz zacisk sztycy.

mach57-7

Nowy model dostępny będzie od października w 7 wersjach wyposażenia + frameset oraz pięcu rozmiarach. Ceny zaczynać się będą od 2599 USD za frameset i 4299 za kompletny rower w najsłabszej konfiguracji do 7399 USD za najbogatszą wersję.


komentarze

WiadomościWszystkie

WydarzeniaWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl