Formula RO - umarł król, niech żyje król

formula-ro-zacisk

Nazwa RO pochodzi od nowej technologii jaką użyto w konstrukcji hamulców - Radial Master Cylinder - Oval Piston. Formula twierdzi że są to pierwsze na świecie hamulce z owalnym tłoczkiem, który umożliwia uzyskanie większej siły hamowania niż konstrukcje czterotłoczkowe, dokładnie 15 procentowej. Zaciski nowych hamulców wykonano ze skucia aluminium a same klocki są ładowane od góry. Konstrukcja zacisków umożliwia ich dobrą wentylację.

formula-ro-klamka2

Z kolei cylinder nowych hamulców używa odkuwanego korpusu Flip-Flop Ergo-Radial, w którym umieszczono większy zbiornik wyrównawczy. Klamki są również odkuwane z aluminium i wyposażono je w  regulację ich skoku oraz pokrętło umożliwiające ustawienie odległości klamki od kierownicy. Nowa klamka posiada także mocowanie MIXMaster, pozwalające na montaż manetek Sram'a, oszczędzając tym samym miejsce na kokpicie. Samo mocowanie klamki do kierownicy to już sprawdzony patent, pozwalający na montaż klamek bez zdejmowania innych rzeczy z kokpitu.

formula-ro-regulacja

Waga hamulców na jedno koło wynosić będzie około 337g. Cena na razie nie jest znana. Jeśli polski dystrybutor się dobrze sprawi, powinniśmy te informacje posiadać już wkrótce...

 

formula-ro-zacisk2 


komentarze

WiadomościWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl