​Nowe wkładki do opon Vittoria Air-Liner

Wczoraj pisaliśmy o nowych wkładkach Tubolight. Dziś przedstawimy wersję firmowaną przez Vittorię przeznaczoną do enduro i downhilul zapewniającą bardziej naturalne wrażenia z jazdy

Vittoria zaprezentowała nowe wkładki do opon Air-Liner Protect, zoptymalizowane pod kątem jazdy enduro i downhill. Nowe wkładki są wykonane z pianki polimerowej o wysokiej gęstości i mają teraz kształt litery T, aby zmniejszyć wagę w porównaniu do poprzedniej wersji. Air-Liner Protect jest dostępny w dwóch konfiguracjach do zastosowania w enduro i downhillu, a także w rozmiarach kół 27,5 i 29 cali.

Wszystkie warianty Air-Liner Protect są odpowiednie dla opon od 2,4 do 2,6 cala, przy czym model enduro waży 135 g dla koła o rozmiarze 29 cali, a model zjazdowy 185 g dla koła 27,5 cala. Ceny wszystkich wersji wynoszą 49,99 GBP / 69,99 USD / 59,95 EUR.

Zaktualizowany dla bardziej wymagających zjazdów

Vittoria twierdzi, że nowe wkładki Air-Liner Protect powinny chronić obręcz przed poszarpanymi skałami i zdradliwymi korzeniami. Wkładki do opon w stylu "pool-noodle" istnieją już od dłuższego czasu, a wielu rowerzystów decyduje się na ich stosowanie ze względu na dodatkowe wsparcie, jakie dają na trudnych odcinkach i możliwość jazdy z niższym ciśnieniem w oponach bez doświadczania większej liczby przebić.

Airliner Enduro

Producent twierdzi, że nowa konstrukcja w kształcie litery T zapewnia lepsze pochłanianie wstrząsów, a zewnętrzne kołnierze mogą odchylać się nad obręczą pod wpływem uderzenia, aby chronić oponę. Daje to również oponom większą objętość powietrza, co ma skutkować bardziej naturalnym odczuciem deformacji opony w porównaniu z innymi wkładkami do opon. Wersja enduro wykorzystuje piankę o mniejszej gęstości niż opcja zjazdowa, przy czym ta ostatnia prawdopodobnie zapewnia lepszą ochronę w trudniejszym terenie.

Airliner Downhill

Wkładki do opon są często stosowane w elektrycznych rowerach górskich, w których dodatkowa waga roweru może powodować więcej przebić tylnych i uszkodzeń obręczy. W przeciwieństwie do poprzedniej wersji, Air-Liner Protect jest teraz dostarczany jako kompletna pętla, eliminując potrzebę przycinania wkładki do odpowiedniego rozmiaru i ponownego wiązania.

Vittoria twierdzi, że wkładki są kompatybilne tylko z wielodrożnymi zaworami bezdętkowymi i zapewnia kilka w opakowaniu.

Najważniejsze cechy

Ochrona przed uderzeniami

Air-Liner Protect chroni felgi przed silnymi uderzeniami, jednocześnie zmniejszając ryzyko snake bite. Kształt litery "T" tworzy barierę między krawędziami obręczy a wewnętrzną stroną opony.

Duża prędkość

Air-Liner Protect nie wpływa na toczenie się opony. Pod wpływem ciśnienia powietrza wkładka zapada się na obręczy, tworząc uszczelnienie zdolne wytrzymać nawet najsilniejsze uderzenia. Dzięki Air-Liner Protect żaden obcy przedmiot nie toczy się wewnątrz opony.

Stabilność boczna

Air-Liner Protect utrzymuje boki opony pod obciążeniem podczas pokonywania zakrętów. Możesz wchodzić w zakręty z pełną prędkością: nie ma ryzyka, że opony spadną z obręczy. Air-Liner Protect zwiększa również ochronę ścian bocznych opony przed przecięciami i przebiciami.

Duża objętość powietrza

Dzięki kształtowi litery "T", Air-Liner Protect zapewnia większą objętość powietrza wewnątrz opony. Oznacza to, że można obniżyć ciśnienie powietrza i uzyskać dodatkową przyczepność bez ryzyka rozszczelnienia opony lub uszkodzenia obręczy.


o autorze

Paweł Waloszczyk

Twórca portalu, absolwent Politechniki Śląskiej który zamiast pisać o tym co zrobić by sprzęt rowerowy był lepszy, co robił przez ostatnie lata, postanowił sam się za to zabrać. Pasjonat nowych technologii i materiałów. 

Powiązane posty


komentarze

Powiązane treści

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl