Lampka + kierunkowskazy Honbike

W naszej redakcji pojawił dość ciekawy sprzęt marki Honbike z Dalekiego Wschodu, który może wzbudzić zainteresowanie osób poruszających się często w ruchu miejskim, jak i wielbicieli wszelkiego typu gadżetów okołorowerowych.

Lampka połączona z kierunkowskazami może budzić pewne kontrowersje w twardym, sportowym elektoracie, jednak część użytkowników ukierunkowana turystycznie, czy praktycznie na jazdę rowerem odnajdzie w niej sprzymierzeńca w podniesieniu poziomu bezpieczeństwa na drodze.

W opakowaniu po otwarciu znaleźliśmy lampkę, uchwyt regulowany, mocowany za pomocą elastycznego pasa z gumy, kabel do ładowania z przyłączem mini Usb, oraz...pilota z gumową opaską mocującą.

Sam montaż jest jak łatwo się domyśleć banalnie prosty, oba urządzenia zakłada się w ciągu kilku/ kilkunastu sekund. Uchwyt lampki jest regulowany w pionie, co pozwala dostosować pozycję ekranu lampki do kierunku światła w stronę kierowców zbliżającyh się z tyłu.

Podobnie sprawa wygląda z pilotem, który z racji swojej budowu korpusu od spodu dobrze dopasuje się zarówno do okrągłego przekroju rury kierownicy, jak i płaskiego aero. Jedynym mankamentem który zwrócił naszą uwagę jest brak silikonu, gumy lub innego tworzywa pod pilotem, co powoduje czasem jego przesuwanie się po kierownicy podczas użytkowania.

Podczas jazdy testowej wszystkie funkcje uruchamiane sa bardzo intuicyjnie, nie było problemów pomyłkami z racji synchronicznie pracujących funkcji lampki i kierunkowskazów z delikatnymi diodami podświetlenia przycisków na pilocie. Świtało emitowane przez diody jest bardzo mocne, jendak nie jest to funkcja flare, znana ze źródeł światła widocznych z bardzo dużej odległości. Światło emitowane przez kierunkowskazy wydaje się nieco mocniejsze od światła czerwonego. Dolna część lempki może być wykorzystywana jako światło STOP hamowania, jeżeli użytkownik jest w stanie synchronicznie zgrać sam manewr z obsługą pilota.  Lampka użytkowana w trybie stałego użytkowania ze sporadycznym uruchamianiem świateł kierunkowych przetrwała około 4 godzin. Wynik nie jest oszałamiający, ale przy przejazdach do pracy, czy krótszych wycieczkach to wynik wystarczajacy. Ładowanie baterii polimerowej trwało około 2 godziny zasilaczem z ładowarką USB uniwersalną 5V 2.1A.

Dystrybutorem wraz z karta gwarancyjną na terenie Polski jest firma Akst Sport : https://akst.pl/

https://www.facebook.com/AKSTSport

Waga całego zestawu to 72 g.


o autorze

Piotr Szafraniec

Kolarz, kucharz, akrobata. Dwukrotny Mistrz Polski Dziennikarzy w kolarstwie szosowym.

Powiązane posty


komentarze

Powiązane treści

WiadomościWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl