Sram X-Sync Steel - budżetowe blaty do systemów 1x11

Po premierze budżetowej wersji napędu czyli grupy GX Sram postanowił zaprezentować zestaw budżetowych zębatek dedykowanych do systemów 1x11. W tym celu aluminium, z którego wykonywane są droższe modele zostało zastąpione stalą. Taki zabieg pozwolił znacznie obniżyć cenę poszczególnej zębatki do poziomu 19,90$.

Niestety zamiana aluminium na stal miała jedną przykrą konsekwencję. Nowe zębatki X-Sync Steel są mniej więcej dwukrotnie cięższe niż ich aluminiowe odpowiedniki. Jednak jak to mówią taki problem to nie problem. Przeznaczeniem nowych zębatek są bowiem rowery budżetowe, które z racji swojej nazwy są dużo cięższe oraz tańsze od modeli wyższych.

Moim zdaniem jednak zębatki mogą znaleźć drugie zupełnie inne zastosowanie. Są bowiem idealne do zakładania do rowerów treningowych oraz rowerów zimowych. Jak bowiem wiadomo zębatki stalowe są o wiele wytrzymalsze oraz odporniejsze na zużycie niż te wykonane z aluminium. Zatem idealnie nadają się do nabijania treningowych km.

Dostępne rozmiary:

  • 28-tooth (direct mount, 6mm odsunięcia)
  • 30-tooth (tylko rozstaw 94mm)
  • 32-tooth (tylko rozstaw 94mm)

Materiał: Stal malowana na czarno

Cena: 19,90$

Obostrzenia: zębatka 28T nie jest kompatybilna z korbami wymagającymi zastosowania zębatki direct mount z odsunięciem 0mm


o autorze

Szymon Barczyk

komentarze

WiadomościWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl