Rewel - tytanowe ramy made in Italy

Ich oferta nie jest za bardzo rozbudowana, znajdziemy w niej raptem tylko 3 modele - przeznaczone na szosę, MTB i przełajówkę, jednak możliwości zażyczenia sobie dowolnych elementów wg własnego widzimisię powoduje, że oferta całkiem nieźle się rozrasta. Szczególnie ciekawy dla mnie wydał się model do MTB, z racji jego największym możliwości customizacji. Co zatem mamy do wyboru? Całkiem sporo:

rewel-przod rewel-bok rewel-tyl

Cztery rodzaje główek ramy - pod Leftyego, taperowaną, na stery zintegrowane oraz na zewnętrzne

Trzy rodzaje haków - standardowe, typu Paragon, regulowany dla piasty Rohloffa oraz współpracujący z niecentrycznym suportem

Suporty - BSA 68, wspomniany niecentryczny oraz BB30

Mocowania hamulców - IS oraz PM

Sposób przebiegu linek - na dolnej lub górnej rurze, w różnych kofiguracjach

Rodzaj używanych hamulców - tacze i v-ki, tylko tarcze i tylko v-ki

geo
Do dyspozycji mamy także 5 rozmiarów ram, jednak najważniejsze w tym jest to, że przechodząc do formularza customizacji sprzętu otwiera się możliwość zmiany dosłownie każdego parametru, dopasowując sprzęt idealnie pod siebie. W formularzu podajemy nie tylko dane dotyczące zamawianego sprzętu, ale także te dotyczące budowy naszej sylwetki. Wybierając detale dotyczące naszego roweru korzystamy z rozsuwanych list, a wybranie którejś z opcji powoduje wyświetlenie umieszczenia jej na ramie. Bardzo wygodne narzędzie.

customizacja

Oczywiście nic za darmo ani nawet za pół darmo. Standardowa rama ważąca 1300g kosztuje 2005 euro. Za opcje trzeba niestety dopłacać.

Dla przykładu:
Rura sterowa pod headshocka: 38 euro
Suport BB30: 30 euro
Piaskowane wykończenie ramy: 35 euro
Tytanowy zacisk sztycy: 60 euro
Zintegrowane stery: 45 euro
Integracja haków z mocowaniem hamulców tarczowych: 240 euro
itd…

lefty rohloff sztyca


Więcej informacji znajdziecie na stronie www.rewel.com


komentarze

WiadomościWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl